Cestovní kanceláře, webové stránky a propagační materiály nám mnohdy představují ubytování jako z ráje. Nádherný průzračný bazén, překrásná poloprázdná pláž a obrovský pokoj s výhledem. Přijedeme a realita je jiná. Bazén velmi malý, pláž přeplněný a pokoj s výhledem na vedlejší budovu. Jak vybrat správný hotel?
Věřte klientům!
Není lepší rada, než si vyslechnout názor hotelového hosta. Jak ale takové informace získat? Vyplatí se číst recenze hotelů. Taková recenze totiž může poradit v mnoha ohledech. Dozvíte se informace o tom, jaký je hotelový personál, jak vypadá jednotlivé ubytování, v jaké poloze hotel je, jak je to se stravováním a v čem naopak klienti spatřují největší problém.
Je třeba si uvědomit, že popisy hotelů v katalozích nebo na webových stránkách se zaměřují na nejlepší přednosti daného místa. Navíc jsou fotky často nafocené ve výhodných úhlech a dobarveny, upraveny a barvy jsou mnohem sytější. Proto jsou někdy hotelové bazény až do zelené barvy, protože se obvykle zlepšování fotek přežene. I takové detaily nás mohou upozornit.
Kde hledat informace?
Nejlepší zdroj informací je internet. Najděte si vyhlédnutý hotel. Nejlepší jsou vyhledávače zájezdů a ubytování světového formátu. Takové stránky totiž nabízejí obrovské množství hotelů a přes ně si klienti hotely rezervují. Tudíž tady najdeme i samotné recenze a hodnocení. Čím více recenzí, tím lépe. Snižuje se totiž pravděpodobnost, že by si je hotel psal sám.
Nikdy nebude 100%
Uvědomme si, že nenajdeme hotel s 100% pozitivním hodnocením. Každý od ubytování čeká něco jiného nebo se může souhrou náhod klient ocitnout v situaci, která se mu nebude líbit. Proto své hodnocení sníží. Přesto jsou recenze nejlepší způsob, jak si vybrat kvalitní ubytování, aniž bychom se museli obávat o stravování, služby či vybavení, které se vždy snaží hotely přechválit.